Saturday, January 3, 2009

Dah Besor Panjang

SELAMAT TAHUN BARU 2009!


Selamat Harijadi untuk aku.
Terima kasih pada setiap kawan,teman dan sahabat yang meng-wish besday pada aku.
Dan semestinya ucapan selamat tahun baru menyusul sekali.
kata mereka, “pandai mak kau pilih tarikh”.
……………………………………………………………………………………
Aku musykil.
Bila orang tanya ini untuk harijadi aku ke berapa?. Aku lahir pada 31hb 12 tahun 1987, jadi pada 31,12,2008 bila kawan aku tanya besday yang ke berapa aku jawab 21,yang jadi masalahnya esoknya 1,1,2009 ada pakcik aku tanya lagi, ‘umur ko dah berapa kim?. Aku terdiam sekejap dan berfikir. Aku jawab 22.

Hmmm.

Do i have an issue here? Or am I just make things complicated?

5 comments:

boxersbatik said...

You are just making things complicated lah! :)

Aziziorama said...

makin tua main gay!=)ahahahah

Hakim Nasir said...

boxersbatik - ehe,senang2 lahir esok tu sama umor kita ara

zizi gay - ko sengal, berfantasi haiwan

..::ciaobella::.. said...
This comment has been removed by the author.
oryza_mea said...

biasala tu..biler setiap tahun kite meningkat dewasa.. kite tak nak mengaku kenyataan itu.. huhu.. perit sekali.. hehe ;)