Saturday, November 29, 2008

Ternyata indah

'Aku sekarang setiap hari dikelilingi wanita-wanita beruniform putih dan yang terlantar bebaju hijau"

''Setiap minggu pasti ada yang kembali ke rahmatullah"
Aku dikeliling mereka-mereka yang menghargai setiap nafas mereka"
Menghargai setiap jiwa yang memandang"
Aku melihat mereka yang khusyuk Menghargai setiap kalimah suci yang Maha Mulia
Itu aku buat masa ini

Betul bukan, kadang-kadang perkara yang kita tahu kita akan hilang, baru kita akan mula menghargai


Lumrah bukan,bila kita dah hilang sesuatu baru kita mencari-cari

Pasti juga,bila mati itu pasti,tiada guna menyesali apa yang pergi

Menghargai

Teruskan menghargai

Kerna segalanya belum pasti tanpa kenan ilahi


Aku tak berkesempatan untuk update banyak perkara, nanti bulan hadapan aku sambung tentang kisah rasa lagi. Lepak luuu.

3 comments:

Joe Moktar said...

akim de skandal ngn nurse nih???tu yg lame lepak hkl ni...hahahaha

emi riquelmi said...

lain mcm dowh..kinky dowh nurse!

ayap said...

nurse...terbaek!!