Sunday, November 2, 2008

Aku..Bulan Lepas


Malam Pra Graduaan MPG Malam yang dinantikan sejak aku semester 1 lagi..Eid One World.




Final Presentation,Research on Buletin Utama,,Rasa macam dah grad lepas tu..





Banyak jugak open house aku pergi,termasuk yang tak kenal.Sebab lapar kot.. Tapi ini open house rumah fareezan,housemate aku dari Part 1,memang open house yang aku nantikan. Sebab aku plan nak reveal dekat bapak dia,siapa dia di Puncak Perdana. Nasib baik makan sedap so cancel...





Seharian,keluar dengan sara,ain dan sepupu-sepapat,penat jugak tapi,,hilang lelah sebab tengok budak-budak hepi. Yes,there is kid in everyone heart..






Sungai Congkak Part 2. Camping,.Antara perkhemahan paling "mengenyangkan" aku penah pergi,kami berkhemah 3 hari 2 malam,11 orang semuanya,kira macam perkhemahan MassComm la.Ini adalah kali ke-2 kami berkhemah ditempat yang sama. 3 hari tanpa handphone,internet dengan facebook,myspace,friendster dan ym,aku boleh hidup jugak tanpa teknologi. Oh yea bbq kambing terbaik!! Thanx buat kawan-kawan kat rumah yang tak jemu doakan agar aku tak dimakan Beruang.



Syukur pada tuhan
aku dikurniakan kawan-kawan
yang istimewa setiapnya
the best remedy

14 comments:

SarahSevier said...

wah..sematnye sume berpakaian formal nk presentation.hehe
gambar2 kenangan sumenye..cun cun.
tapi.
tertengok gamba seksi korang lak.

aiseh, malu jadinye.
;p

ayap said...

fuyooo...sg.congkak, mcm best je..
ada air terjun.xde benda keras ke?

Aziziorama said...

kinky dowh akim..manje dowh..akim skang bahagia =P

Hakim Nasir said...

sarah - eheh seksi? itu pujian tuh,,mesti tang perut kan.ehe

ayap - tu la ayap,apsal ko x pergi,, benda keras? byk,,ada 11.

aziziorama- kau tau apa itu hikmat sedut hidung kemudian hasilnya dicalit di dahi kau? nak rasa kinky?..

Anonymous said...

x sie2 kenal ko...hahahahaha

Joe Moktar said...

sekali akim calit hikmat sedut hidung die tu, parah zi!!!akim bahagia dow skrg..bile nk bwk choc cake lg????mashem!!!hahahahaha..aku nk gak choc cake tu..nak jugak!!!

wawad said...

ni dah bebulan bulan dah ni aku tengok entri ni...

yb said...

one word to subsume my thoughts - GAY hahahaha

Hakim Nasir said...

joe - ngehehe ko nak cake choc asli tak? tiada perecah tambahan

pakwad - sabar,aku duk hkl ni,nnt aku update!

yb - gay gaya gaya gaya!

emi riquelmi said...

Kim,ni url baru aku>>>>http://itellula.blogspot.com/

Joe Moktar said...

ble ko nk update ni

emi riquelmi said...

Ishh..ni da kes parah da ni..Kamon2,update sepam..Kami mahukan sentuhan siji loro anda..haha

Joe Moktar said...

siji loro satooo!!!kamon kim!!

Hakim Nasir said...

eheh gila berat msalah au niehhh
lekluuu,,bau blakang jam duluuu