Sunday, September 14, 2008

Pomot 2#

"Stop racism remarks, we live in a multi-racial, multi religious country ( MLM too) but still the malays deserve to preserve what had been stated in Federal Constitution of Malaysia, we had live peacefully together under one roof for so long, why must we go back to the old days?,,peace,God bless Malaysia".
danny micah, construction worker(baju hijau tu).


Pengkhianat warga laknat - aku.


there are people who always want more
without knowing they had more than enough.

15 comments:

cha said...

gigi yang hebat! YOU can do it! (gamba yang cumil owh!)

Joe Moktar said...

mantap danny..rindu dowh kt danny tuh!!

Hakim Nasir said...

zUL danny skrg sedang sibuk! anwar ajak dia masuk PKR..

diana ghazali said...

yeah. like this one. aku cukup tak paham nape ada org racist. benci btol la.

yeah, kazen dekat ngn dilla
:)

Hakim Nasir said...

diana - they who think they r superior than others. dila ngek.

wawad said...

adoyai....bagus gak danny micah tu...walopun sering dicaci hina masyarakat sekeliling...

Joe Moktar said...

aku rasa nak pukul je danny mikah ni!!!

Hakim Nasir said...

teuku - danny mikah ni mmg bagus tapi disisihkan kerna paras rupa yg ala2 Jude Law..

Joe - cukupla kesian danny ni. baru 2 3 hari lepas kena tikam dgn mamat myanmar..

emi riquelmi said...

kim,yg blakang tu aku kan?

Hakim Nasir said...

emi - a'ah tu kau! aku ingat aku tu..heheh

Joe Moktar said...

aku x puas hati!!aku nk balun gak si danny nih!!!kimsalam kt mamat myanmar tuh kim!!

Hakim Nasir said...

zul - danny x bersalah dalam hal ni! gigi dia jadi mcm tu waktu dia terkena gigit labah2,patut2 jadi spiderman,alih2 jadi Gigiman..aish

Camar Sendiri said...

akim,nak tanye..
ermm yang baju ijau tu ridy kan?
ehehehe, kalu bukan jgn mara. sori..

Zulaikha Zubir said...

hakim kamu ke tu??hehe lawak siot!=p

Hakim Nasir said...

lydia - tu bukan ridy la,sian ridy kalau tau nih

cikika - baju ijau akim?ehehe silap org niii.identiti kena rahsiakan.